KORZYŚCI Z BEZPOŚREDNIEGO POŁĄCZENIA BOOKING.COM Z PROGRAMEM HOTELOWYM
Czas to pieniądz
Z tą maksymą zapewne zgodzi się każdy, kto kiedykolwiek prowadził jakiś biznes. Jeśli dokonując pewnych inwestycji można przyspieszyć, albo i całkowicie zautomatyzować pewne procesy, wtedy początkowy wydatek dość szybko zmieni się w konkretny zarobek. W przypadku turystyki i obiektów noclegowych, wręcz modelowym przykładem będzie taki program hotelowy, który sprawi że całkowicie zniknie konieczność ręcznego przepisywania rezerwacji do i z extranetów portali takich, jak wiodący booking.com.
Integracja systemów = czysty zysk
Wiadomo – im więcej kanałów sprzedaży, tym większa szansa na uzyskanie pełnego obłożenia. Takie strony rezerwacyjne są niczym okno wystawowe na cały świat. Dlatego w interesie gospodarzy obiektów turystycznych jest, aby cieszyć się jak najlepszą opinią i nie dopuszczać do overbookingu, kiedy jakimś sposobem na jeden termin do tego samego pokoju przyjeżdża dwóch klientów – i nie ma wyjścia, jednemu trzeba rezerwację odwołać.
Do takich sytuacji dochodzi np. wtedy, kiedy jeden gość dzwoni, a drugi rezerwuje przez internet. Ręczne uzupełnienie extranetu na bookingu zajmuje trochę czasu – tymczasem program hotelowy NFHotel robi wszystko automatycznie, w parę sekund. Tyczy się to zarówno przesyłania danych, jak też odbierania wszelkich informacji o nowych rezerwacjach z booking.com.