Ciekawe

Organizacja eventu firmowego

Eventy firmowe w hotelu

Imprezy firmowe nie są niczym nowym na polskim rynku pracy. Wielu pracodawców organizuje niewielkie przyjęcia z okazji świąt, zakończenia okresu rozliczeniowego, zakończenia udanego sezonu – okazji jest wiele.

Dawniej przyjęcia takie wiązały się z udaniem się na proszony obiad czy kolację, obecnie jednak istnieje znacznie więcej form spędzania tego czasu. Organizacja eventów firmowych rozpowszechniona jest najbardziej w polskich placówkach zagranicznych firm: dużych korporacjach, oddziałach zamiejscowych. Jak zorganizować udany event dla pracowników?

Organizacja przyjęcia w hotelu

Hotele to najpopularniejsze miejsca do organizacji spotkań z pracownikami. Eventy firmowe w hotelu są szansą na wspólny obiad, omówienie wyników sprzedażowych i planów na kolejne miesiące. W pierwszej kolejności konieczne jest zarezerwowanie konkretnego terminu oraz określenie ilość przewidywanych gości. Osoby odpowiedzialne za organizację spotkania muszą podjąć też decyzję dotyczącą menu.
Wiele firm stawia też na zapewnienie dodatkowych atrakcji dla uczestników spotkania: może być to obecność DJ, występ lokalnej gwiazdy czy kabaretu. Często imprezy firmowe są prowadzone przez prezenterów znanych z telewizji.

Dobrym rozwiązaniem jest też zapewnienie uczestnikom eventu możliwości powrotu wynajętym autokarem.

Co poza kolacją?

Wspólna kolacja to nie jedyne, na co mogą liczyć pracownicy. Wyjazdy połączone z nocowaniem najczęściej obejmują dodatkowe atrakcje w postaci rejsów stateczkami po pobliskich jeziorach czy zalewach. Wiele firm organizuje też zawody paintballowe, wycieczki – opcji jest naprawdę sporo.
Dodatkową atrakcją może być niewielki konkurs zorganizowany dla pracowników. Pracodawca może przygotować drobne upominki lub nagrody takie jak wizyta w salonie masażu, kolacja w restauracji, etc.